دانلود Pocket Troops – بازی سربازان کوچک اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Pocket Troops – بازی سربازان کوچک اندروید
نوشته شده در یک شنبه 10 خرداد 1394
بازدید : 377
نویسنده : S.A.H

دانلود Pocket Troops – بازی سربازان کوچک اندروید

Pocket Troops عنوان بازی پرهیجانی در سبک اکشن و مبارزه ای با محیط انیمیشنی برای سیستم عامل Android بوده و توسط Heyworks Inc در پلی استور عرضه شده است. گروهی از نیرو های بندانگشتی را از شش Class موجود با توجه به امکاناتتان جمع آوری کرده و سپس آماده نبرد شوید. دشمنان در حال پیشروی هستند و اگر دیر بجنبید، کاری از دستتان بر نخواهد آمد.

دانلود Pocket Troops - بازی سربازان کوچک اندروید

سربازهایتان را قبل از شرکت در مبارزات بازی Pocket Troops آموزش و تعلیم دهید تا در سخت ترین شرایط هم بتوانند مبارزه کنند و دشمنان را از بین ببرند. اگر بخش داستانی را برای تجربه این عنوان انتخاب کنید، ۱۲ مرحله جذاب و چالش برانگیز در آن گنجانده شده و ساعت ها طول می کشد تا این قسمت را با موفقیت کامل به اتمام برسانید. از نظر زمانی با مشکل خاصی برخورد نخواهید کرد ولی باید حساب شده عمل کنید تا توانایی مقابله با تمامی نیرو های مهاجم حریف را داشته باشید.

 

هر مرحله ای را در سربازان کوچک به پایان برسانید، یک Trophy ارزشمند به مجموعه تروفی هایتان افزوده می گردد و به نوعی می توان گفت که جایگزین مدال افتخار هستند. البته با کسب این مزایا در Pocket Troops امتیاز و پول خوبی هم به حساب کاربریتان اضافه می شود. با امتیاز هایی که از همان ابتدای کار به دست می آورید، می توانید آیتم ها و تجهیزات نظامی متعددی را برای سربازانتان از فروشگاه تهیه کنید تا علاوه بر مهارت های رزمی، از امکانات خوبی هم در این زمینه برخوردار باشند. بخش آنلاین بازی سربازان کوچک دارای هیجان خاصی بوده و با اتصال به سرور جهانی، امکان نبرد با سایر کاربران برایتان فراهم می گردد. این نبردها در بازی Pocket Troops پول بیشتری نسبت به بخش آفلاین به شما می دهند اما باید توجه داشته باشید که برای هر دو بخش Offline و Online نیاز به اینترنت خواهید داشت.

حجم فایل : ۲۱.۸۶ و ۸۱.۵۹ مگابایت

پیش نیاز اندروید : نسخه ۴.۰ یا بالاتر

دانلود فایل نصبی با لینک مستقیم از سرور سایت

دانلود دیتا با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل ها : www.freegames.ir

لینک گوگل پلی

محل قرار گیری پوشه دیتا پس از خارج کردن از حالت فشرده : sdcard/Android/Obb

توجه :

برای اجرا نیاز به اینترنت دارید.



http://ipi.loxblog.com/

:: موضوعات مرتبط: اندروید , اکشن , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: